خرید لوله پلی اتیلن گازرسانی
نوشته شده توسط : میرزایی

خرید لوله پلی اتیلن گازرسانی در چند سال اخير، انقلابي نو در صنعت گازرساني شهري و روستایی به وجود آورده است. این نوع لوله ها در مقياس های محدود، از دهه ۱۹۶۰ براي گازرساني در مناطق شهری در كشورهاي پيشرفته ای همچون روسیه و آمریکا مورد استفاده قرار‌ گرفته بود. اما در سال های اخیر به دلیل پيشرفت هایی که در زمينه ساخت مواد پلي اتيلنی به وجود آمده است، استفاده از اين نوع لوله‌ ها به صورت چشمگیری افزایش يافته است که این موضوع می تواند دلیل محکمی برای با کیفیت بودن این نوع لوله ها باشد.

خرید لوله پلی اتیلن گازرسانی با توجه به قیمت آن که مانند انواع لوله های پلی اتیلن ثابت نیست و دارای فراز و نشیبهایی است، شاید یکی از چالش های خریداران این محصول باشد. از مهمترین دلایل این امر، عدم ثبات اقتصاد در کشور و اعلام قیمت بورس در هر روز میباشد. شما میتوانید برای مشاوره و خرید لوله پلی اتیلن گازرسانی و همچنین قیمت ها، از مشاوران ما کمک بگیرید. زیرا قیمت هایی که در سایت های مختلف وجود دارد، قیمت دقیق نیست و فقط برای اطلاع رسانی می باشد.

 

 

خرید لوله پلی اتیلن گازرسانی

 

انتخاب لوله پلی اتیلن گازی

خرید لوله پلی اتیلن گازرسانی با توجه به حساسیت و نوع سیال داخل لوله که عمدتا گاز میباشد دارای استانداردهای متفاوتی میباشند که ضریب اطمینان را در این لوله ها افزایش میبخشد. لوله های پلی اتیلن گازی به طور کلی به صورت جوش الکتروفیوژن به یکدیگر متصل میگردند که از استحکام بالایی برخوردار میباشند و پس از اتصال به هیچ عنوان امکان جداسازی وجود ندارد. این لوله‌ها به صورت مشکی و با نوار زرد رنگ از سایر لوله‌های پلی اتیلن متمایز شده‌اند. نوار زرد رنگ موجود در امتداد جانبی لوله پلی اتیلن نمایانگر نوع استفاده آن برای انتقال گاز می باشد. کلیه لوله های پلی اتیلن گازرسانی باید برگه تایید اداره گاز را داشته باشند و در صورت عدم وجود گواهی تایید اجازه بهره برداری از این لوله ها داده نمی شود. تاریخ تولید لوله پلی اتیلن نیز باید روی آنها حک شده باشد، توجه نمایید در صورتی که شش ماه از تاریخ تولید لوله ها گذشته باشد، قابل استفاده نمی باشند.

تحقیقات نشان داده است که امروزه مهم ‌ترین عامل استاندارد در تعیین گرید لوله گازرسانی، مقاومت در برابر رشد ترک است. اگر از مواد پلیمری با چگالی کم ( PE 32) برای تولید اتصالات گاز رسانی استفاده شود، مقاومت در برابر رشد ترک وجود ندارد و طول عمر آن‌ ها به‌شدت کاهش می ‌یابد. پس سعی شود هنگام انتخاب و خرید لوله‌ پلی اتیلن گازرسانی، لوله کاروگیت و ... به مواد اولیه استفاده شده در آن ‌ها توجه شود و علامت PE100 را مورد نظر قرار دهید.

 

خرید لوله پلی اتیلن گازرسانی

 

کیفیت لوله پلی اتیلن

آزمون هایی برای تعیین کیفیت لوله پلی اتیلن گازی وجود دارد که پس از تولید آن ها انجام میگیرد و شامل موارد زیر است :

  1. سری آزمون‌ های BRT: این آزمون پس از تولید لوله پلی اتیلن آبرسانی و گازرسانی و قبل از ترخیص کالا، جهت اطمینان از کیفیت لوله‌ها و اتصالات گازی صورت می‌گیرد.
  2. آزمون‌های PVT: این آزمون ‌ها در فواصل زمانی معین روی مواد اولیه، مجموعه و اجزا صورت می‌ گیرد و جهت تایید فرآیند لوله‌ های پلی اتیلن گازی اتجام می شود تا کیفیت محصولات دچار مشکل نشود.
  3. آزمون‌های نوعی TT: از این آزمون‌ ها جهت تاییدیه استاندارد مواد اولیه پلی اتیلن، توانایی‌ های مجموعه و اجزا استفاده می کنند.

 

کیان اتصال به عنوان نمایندگی گسترش پلاستیک با ارائه خدمت در این حوزه می تواند شما را در داشتن خریدی مطمئن یاری نماید.





:: برچسب‌ها: خرید لوله پلی اتیلن گازرسانی، لوله پلی اتیلن گازرسانی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: